ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24916 W

 

ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی مایدیا مدل WU-24916 W

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اتوماتیک مایدیا مدل WU-24916 محصولی از شرکت مایدیا (Midea) است که در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار عرضه می شود. 

ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی WU-24916 گزینه مناسبی برای خانواده های پرجمعیت و افرادی که زیاد از ماشین لباسشویی استفاده می کنند، می باشد.

امکانات ویژه

این لباسشویی از امکانات ویژه ای برخوردار است؛ از جمله اینکه سرعت موتور آن 1400 دور در دقیقه است. دارای 16 برنامه شستشو و 8 آپشن اختیاری است که با تنظیم ولوم آن می توانید برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بطور مثال برای لباس هایی که خیلی کثیف نیستند می توانید برنامه شستشوی سریع را انتخاب کنید یا برای شستشوی لباس های پشمی، برنامه متناسب با آن را انتخاب کنید. همچنین می توانید برنامه شخصی خود را از بین برنامه های آن تنظیم کرده و هر زمان خواستید زمان شستشو را به تاخیر بیندازید. این لباسشویی مجهز به نمایشگر LED بوده و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارد.  

 

رتبه مصرف انرژی

ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی میدیا بسیار کم مصرف و رتبه مصرف انرژی ++A را به خود اختصاص داده و همین امر تاثیر زیادی در اتلاف مصرف انرژی دارد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی مایدیا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی مایدیا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

Comments

Popular posts from this blog

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-85401WT ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407WT ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-85401ST ظرفیت 8 کیلوگرم